Optimera er e-handel för ökad lönsamhet

Vill ni få hjälp att hitta era mest lönsamma kunder, minska returer och öka kundlojalitet?

 

Då kan vi hjälpa dig. Vi utgår från det mest fundamentala i era affär - era kunder.

Det är nyckeln till att identifiera utmaningar och nya möjligheter. Det ger er ovärdeliga insikter i hur ni skall optimera er affär och skapa produkter som era användare älskar och vill köpa mer av igen och igen. 

 

Vad vet ni om era kunder? Har ni koll på vilka problem era kunder upplever i kontakter med er? Vet ni varför de inte köper av er? 

Vår Customer Behavior Audit ger er svar på hur ni skall skapa kampanjer, innehåll, webbplatser och produkter som era användare förstår, tycker om och vill uppleva mer av. 

“Insikterna vi får med oss från arbetet ligger som grund för hela teamet och vår byrå att skapa funktion, design och kommunikation utifrån.”

— Head of E-com, Fashion retailer

Tre steg till att få djupare insikter i vilka verkliga problem som ni skall hjälpa era kunder att lösa för att nå långsiktig tillväxt.⁠

  • 01. Lär känna dina kunder

    Vi börjar här - med Customer Behavior Audit. Vi hjälper dig att få djupare insikter i hur era kunder upplever er webbplats och vilka olika kundsegment som är era mest lönsamma.

  • 02. Få en karta för bättre affärer

    Er Customer Behaviour Audit levereras och presenteras i en workshop tillsammans med ert team där vi hjälper er att ta fram ramverket och handlingsplanen för hur ni skall optimera er affär för ökad lönsamhet. .

  • 03. Bli proffs på genomförandet

    Vi kan ger er stöd i genomförandet genom intern coaching och utbildning. Vi boostar ert team med rätt kunskap utifrån er plan för att ni snabbt skall bygga kompetens internt.

“Det här är oerhört värdefullt och extremt nyttigt att lyssna och ta del av. Mycket av problemen visste jag om att vi hade. Däremot har jag fått många nya insikter om hur vi skall förmedla budskapet och i vilken ordning.”

— Marknadschef, Medtech produkt

Bildcred på sidan: Kund: ByOn, Fotograf: Bodil Bergström, Set design: Sarah Widman