#GetToKnowYourCustomersDay är varje dag

Idag är det internationella #GetToKnowYourCustomersDay.
Det är vår vardag på Creative Unit. Vi arbetar alltid med user research som grund i vårt arbete att förstå våra kunders kunder bättre. Det ger oss djupare insikter till känslomässiga triggers och vilka verkliga problem som vi skall hjälpa våra kunder att lösa för att nå långsiktigt tillväxt.⁠

⁠Det är utifrån dessa insikter som vi tar fram tillväxtplaner för våra kunder. Det hjälper oss att se större mönster och trender men ger oss också ovärdeliga insikter för hur vi skall skapa innehåll, optimera webbplatser och produkter.⁠

Client: By ON | Photo: Bodil Bergqkvist | Set design: Sarah Widman

Client: By ON | Photo: Bodil Bergqkvist | Set design: Sarah Widman

Vad vet ni om era kunder? Vad tycker de om er? Har ni koll på vilka problem era kunder upplever och vad det innebär i förlorad försäljning?
Att kontinuerligt arbeta med user research gör att ni får den data och de insikter ni behöver för att bli relevant som varumärke. Det ger er insikter i och vilka värden ni behöver förstärka för att skapa känslomässiga kopplingar till er audience. Det vi kallar för Emotional Commerce.⁠

Vill ni veta mer om era kunder för att optimera er e-handel och era produkter? Kontakta Sophia Båge

Föregående
Föregående

We don’t buy products or services - we buy emotions