Smart innehåll

Client: By ON | Photo: Bodil Bergqkvist | Set design: Sarah Widman

Client: By ON | Photo: Bodil Bergqkvist | Set design: Sarah Widman

En sak vi diskuterar mycket med kunder är utmaningarna med att röra sig snabbt och kunna producera innehåll i lika snabb takt. Jag upplever ofta att när man pratar om snabbt innehåll så likställs det med sämre kvalitet. Strävan efter perfektion blir ofta en blocker för digital tillväxt.

Det jag menar med snabbt innehåll är smart innehåll. Innehåll som gör att man kan agera snabbt, som kan återanvändas över lång tid, på flera sätt, i flera kanaler, i olika delar av kundresan, som håller ihop varumärket. Innehåll som gör att ni faktiskt har möjlighet och råd att agera på data från kunder och omvärld. Innehåll som får era kunder att vilja vara med på er resa.

Så har ni löst utmaningen? Eller behöver ni hjälp på vägen? Prata med oss. 

Föregående
Föregående

Frukostsnack: Emotional Commerce

Nästa
Nästa

Tankar kring Interior Design