Frukostsnack: Emotional Commerce

Kom! Träffas irl, fyll på med ny kunskap och dela tankar kring Emotional Commerce på Morning Routine, Berghs School of Communication, nästa tisdag den 22 Februari från 8.15.

Det är viktigare än någonsin att skapa ett starkt emotionellt varumärke för att bli vald, beröra, engagera och skapa lojalitet. Men har vi kanske förlitat oss för mycket på att algoritmer skall göra jobbet? Hur tänker ni?

Vad kan passa bättre en dag som denna än att bjuda in alla våra vänner som är i Stockholm den 22 februari till ett frukostseminarium om Emotional Commerce. Ett ämne som vi jobbar med dagligen och som ligger oss varmt om hjärtat ;)

Tillsammans med Bengt Wessborg SQLI.com och Dan Lindgren, på WeWhereThere
kommer vi bland annat prata om:
– Hur vi fattar beslut
– Empati och varumärke i en digital värld
– Teknik – en blocker eller en enabler?
– “Cookiedöden” och vikten av ett stark varumärke.

Anmäl dig på här:
https://www.berghs.se/event/berghs-morning-routine-22-februari-emotional-commerce/



Föregående
Föregående

Ny kurs! Digital Försäljning med fokus Ehandel

Nästa
Nästa

Smart innehåll